CEWE er for andre gang prisbelønnet som Superbrand Germany

CEWE er igjen et av 50 brands som har blitt kåret som et av de beste og sterkeste brands av Superbrand Germany. Den internasjonale uavhengige organisasjonen hedrer hvert år fremragende brands ved å gi dem kvalitetsstempelet Superbrand Germany. Kriteriene som inngår i juryens vurdering er blant annet markedsverdi, image, stabilitet og kundelojalitet. Prestasjonene bak selve brandet blir også honorert. Vinnerne ble kåret ved et arrangement i Berlin.

Fra brand til Superbrand
Siden CEWE FOTOBOK kom på markedet i 2005 har kvalitet vært omdreiningspunktet til brandet. Det har resultert i en produksjon på nesten 50 millioner eksemplarer til kunder i hele Europa. Med utmerkelsen Superbrand Germany er CEWE enda en gang blitt bekreftet som en del av Champions League for brands. Etter grundig gjennomgang av brands, har 21 jurymedlemmer valgt de beste og sterkeste brands i Tyskland.

Virksomhetene som ble prisbelønnet med tittelen Superbrand Germany 2016/2017 mottok den ettertraktede prisen i Berlin. ”Et brand står for pålitelighet, tillit og selvfølgelig kvalitet. Vi er meget glade og stolte over at vi igjen har vunnet denne prisen” uttaler Simon Droste, Leder for Markedsføring i CEWE Oldenburg. Utover CEWE mottok flere brands tittelen Superbrand Germany 2016/17, herunder bl.a. Adidas, Bonduelle, C&A, Playmobil, VISA, CARGLAS og BMW.

Bakgunn
Superbrands er verdens største organisasjon innen for markedsføring av brands og har i mer enn 22 år hedret de beste og sterkeste brands i 88 land. Superbrand Germany markerte i år sin syvende prisutdeling.

Vinnerne utvelges av en uavhengig jury, blant 1250 nominerte produkt- og virksomhetbrands. Nomineringen skjer av fagfolk fra næringslivet og på bakgrunn av markedsundersøkelser.

Les mer om CEWE på www.cewefotobok.no