Fotokonkurranse setter fokus på kulturåret Aarhus 2017

CEWE starter en stor fotokonkurranse for alle som besøker Aarhus og regionen i løpet av 2017

I samarbeid med en rekke velrenommertesponsorer lanserer CEWE en stor fotokonkurranse for alle som enten bor i eller besøker Midtjylland i løpet av 2017. Formålet med fotokonkurransen er å forevige kulturåret, sånn desom deltar i arrangementene opplever det.

Aarhus og regionene rundt er i hele 2017 spekket med kulturelle opplevelser for store og små. Det er disse mange unikeøyeblikkene CEWE sammen med en rekke store sponsorer vil være med til åfastholde: ”Hos CEWEvil vi gjerne være med til å vise hvordan kulturåret oppleves av alle dem som enten deltar foran eller bak kulissene. Det er alle disse menneskene som skaper kulturåret, og det er deres historier vi gjerne vil gi en plattform til åformidle”,uttaler administrerende direktør for CEWE Nordic, Ané Gyldholm.

Fotokonkurransen henvender seg til den brede befolkningen. Derfor kan alle uansett alder og ambisjonsnivådelta. Deltakerne blir oppfordret til å sende inn deres egne bilder i en eller flere av de seks kategorieneSport & lek, Natur, Generasjoner, Gastronomi, Arkitektur og Historie.

Mer informasjon om fotokonkurransen Aarhus 2017 finnes på www.cewefotobok.no/aarhus-2017.html

Premier for over 100.000 kr.

I tillegg til å være med til å gi et unikt perspektiv på kulturåret, har man også mulighet for å vinne en rekke flotte premier til en samlet verdi av mer enn 100.000 kr. De mange spennende premiene er sponsorert avOlympus, First Hotel Atlantic, Restaurant Substans, Nordic Seaplanes, Focus Nordic, Skallerup Klit, Sigma, Manfretto, Memphis Roadhouse, Toffifee, Ree Park Safari, DigitalFoto og CEWE.

Hver uke vinner det beste mobilbildet et par høretelefoner fra KOSS, mens månedens vinnerbilde premieres med enten sjokolade fra Toffifee, sesongkort til Ree Park Safari eller årsabonnement til DigitalFoto. Vinnerne av månedens bilde får også et gavekort til en CEWE FOTOBOK.