Kundeservice
Kontakt kundeservice:
66 82 26 60

Gjenbestilling av bildeprodukter – slik gjør du det!

Når man har laget og mottatt et fantastisk bildeprodukt, kan man bli så begeistret at man får lyst til å dele produktet med mange flere. Det er heldigvis ingen umulig eller tidkrevende prosess.

Prosessen for gjenbestilling avhenger av hvor du lagde bildeproduktet ditt. Vi har derfor laget en oversikt som viser de forskjellige mulighetene.

Bestilte du gjennom vårt fotoprogram?

Hvis du lagde bildeproduktet ditt i fotoprogrammet, så er fremgangsmåten slik:

  1. Åpne filen med bildeproduktet ditt i fotoprogrammet igjen.
  2. Foreta eventuelle endringer eller bestill den slik den er.
  3. Tips: Hvis du gjør noen endringer, anbefaler vi at du lagrer den nye filen under et nytt navn. Da har du tilgang til både originalen og kopien ved en senere anledning.

Bestilte du via våre nettsider?

Hvis du lagde bildeproduktet ditt på nett, så gjør du slik:

  1. Logg inn på din konto på cewe.no
  2. Trykk på ‘Mine prosjekter’, hvor du kan se alle bildeproduktene dine.
  3. Velg fanen hvor bildeproduktet ditt ligger, og åpne den.
  4. Foreta eventuelle endringer eller bestill den slik den er.

Bestilte du bildeproduktet gjennom mobil-appen?

Slik gjør du det dersom du bestilte bildeproduktet ditt i appen CEWE Fotoverden:

  1. Åpne appen.
  2. Klikk på ‘Åpne’ i meny-linjen i toppen.
  3. Nå vises alle dine lagrede fotoprosjekter. Finn det riktige produktet.
  4. Du kan nå åpne det samme produktet eller lage en kopi ved å klikke på ‘Kopier’.

Tips: Hvis du lager en kopi, kan du etterfølgende redigere i kopien. På den måten kan du beholde både kopien og originalen.