Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få 20% på din første ordre

Kontakt kundeservice:
66 82 26 60

FAQ (ofte stilte spørsmål)

Vi har samlet noen av de vanligste spørsmålene våre kunder stiller oss. Forhåpentligvis vil du finne svaret på ditt spørsmål under.

Min konto

Vår glemt passord-funksjon vil hjelpe deg her. Klikk på «Min konto» i høyre hjørne, og deretter på «Glemt passord». Skriv så inn e-postadressen du brukte da du registrerte deg. Vi sender deg straks en automatisk e-post med alt du trenger for å opprette et nytt passord.

Hvis du har glemt både passordet og e-postadressen din kan du kontakte vår kundeservice via telefon eller e-post.

Hvis du ikke ønsker å motta våre nyhetsbrev, kan du melde deg av ved «innstillinger for nyhetsbrev». Dette gjøres under «Min konto», som du kan logge deg inn på øverst til høyre på hjemmesiden. Deretter går du videre til «innstillinger for nyhetsbrev». Du kan også klikke på «Avmeld»-linken nederst i nyhetsbrevet.

Design

Ved å avslutte og levere en bestilling inngår du en kontrakt med oss om at vi skal produsere din bestilling etter din anvisning. I det øyeblikket du godkjenner og sender inn din bestilling, blir ordren din automatisk overført til vår produksjon for å sikre en rask og korrekt levering.

Hvis du er i tvil om bestillingen din ble gjennomført korrekt, ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice før du evt. legger inn en ny bestilling. Din ordre blir ikke kontrollert av en av våre medarbeidere før den blir frigitt til produksjon. Dette vil være fordyrende og bremse produksjonsprosessen. Derfor er det viktig at du kontrollerer hva du har i din handlekurv før du sender inn din bestilling.

Du løser inn verdikoden din mot slutten av bestillingsprosessen i fotoprogrammet.

Vi kan behandle følgende bildeformater:

  • JPEG (Standard for Joint Photographics Experts Group) Filendelse: .jpeg, .jpg
  • TIFF (Tagged Image File Format) Filendelse: .tiff, .tif
  • BMP (Windows Bitmap) Filendelse: .bmp, .dib
  • PNG (Portable Network Graphic) Filendelse: .png
  • GIF (Graphics Interchange Format) Filendelse: .gif

Merk: Dine bildedata må være i standard sRGB-fargerom. Fargen på de aller fleste digitalkameraer matcher med dette. Filer med andre fargerom (f.eks. CMYK) støttes ikke av vår nettapplikasjon. De kan derfor føre til problemer under bestillingsprosessen eller til dårligere eksponerings- og trykkeresultater. Bildestørrelsen må ikke overskride 25 megapiksler (f.eks. 5000 x 5000 piksler). Filstørrelsen er ikke begrenset. Lag, stier eller ytterligere kanaler som opprettes i bildefilene tas ikke i betraktning under behandlingen.

Kontakt vår kundeservice via e-post eller telefon, og fortell oss hvilken verdikode det gjelder og hvor du har fått den fra (hjemmeside, nyhetsbrev, magasin eller lignende).

Vi vil deretter undersøke saken og hjelpe deg med å løse inn verdikoden hvis nødvendig.

Muligheten for gjenbestilling varierer alt etter hvilken bestillingsmetode du tidligere har valgt.

CEWE FOTOBOK – via fotoprogram: Hvis du har lagt inn en fotobok-ordre via vårt fotoprogram, kan du gjenbestille din ordre i en periode på seks uker. Dette gir deg mulighet for å bestille en eller flere eksemplarer på et senere tidspunkt. For å gjøre dette må du:

  • Logg inn på «Min konto»
  • Klikk deg inn på «Mine prosjekter» i din brukerkonto
  • Klikk deretter på «Mine prosjekter»

Der er det et handekurv-ikon under forhåndsvisning av produkt. Ved å klikke på dette ikonet kan du gjenbestille. Gjenbestillingen av en CEWE FOTOBOK er en kopi, hvilket betyr at endringer av data som allerede er overført teknisk sett IKKE er mulig. Du kan kun gjøre endringer i prosjektet som er lagret på PC-en din. Du kan deretter enkelt overføre dette som en ny bestilling via fotoprogrammet.

Produkter designet på nett

Hvis designet eller ordren ble laget via vår hjemmeside, må du ha lagret prosjektet på forhånd. Du har denne muligheten for noen produkter under designprosessen via knappen «Lagre prosjekt». Lagrede prosjekter er deretter tilgjengelige i 6 måneder etter opprettelsen under «Min konto» -> «Mine prosjekter», og kan endres eller bestilles via nettleseren.

Levering

Kontakt kundeservice via e-post eller telefon, så hjelper vi deg med din reklamasjon.

Finn ut mer om priser og leveringstider på våre produkter ved å klikke på kundeservice-ikonet øverst til høyre. Deretter kan du velge «Priser og leveringstider».

Du finner deretter ditt valgte produkt under produktkategoriene.

Produkter

Du kan finne en detaljert liste over leveringstider og fraktomkostninger for våre produkter i vår oversikt ved å klikke på «Kundeservice» øverst i høyre hjørne. Deretter går du til «Nyttige sider» > «Priser og leveringstider».

Ja. Du kan skrive ut CEWE-gavekortet direkte eller sende det via e-post. På denne måten kan du lage en helt spesiell overraskelse til en av dine kjære på få minutter. Du kan bestille gavekort fra CEWE her:

Nei, vi leverer kun i Norge.